C.B.Ü.
Ana Sayfa
Soru-Yanıt
Linkler
Bize Yazın
Duyuru
Web Mail
Site Haritası
| İİBF Yönetim ve Ekonomi Dergisi |
| Ana Sayfa |
YÖNETİM VE EKONOMİ CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ Yıl:2001 Cilt:8 Sayı:1 ISSN:1302-0064 İÇİNDEKİLER A. Niyazi ÖZKER “Kamusal Borç Modelleri Analitiği ve Bütçe Açıkları Otomatizminde Dönemsel Optimizasyon” 1-10 Ali HALICI “İşletmelerde Sosyal Sorumluluk Stratejileri: Çanakkale İli'nde Bir Araştırma” 11-28 Ayşe N. YERELİ “Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve Günümüz Türkiye'sindeki Yeri” 29-42 Ayşe ŞAHİN “İnternet Reklamlarının Süleyman Demirel Üniversitesi Öğrencilerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri” 43-52 Burcu GEDİZ & M.Hakan YALÇINKAYA “Nasıl Bir Bütçe Politikası” 53-74 Çiğdem SOFYALIOĞLU & Rabia AKTAŞ “Kültürel Farklılıkların Uluslararası İşletmelere Etkisi” 75-92 Edip ÖRÜCÜ & Elif KAPLAN “Kamu ve Özel Sektör Çalışanlarında Devamsızlık Sorunu” 93-112 Emin ÇİVİ & S.Tamer ÇAVUŞGİL “Yeni Dünya Düzeninde Güç Kazanan Ülkeler: Yükselen Ekonomiler” 113-128 Erdoğan TAŞKIN “E-Öğrenme Pazarlama Eğitimine Yeni Yaklaşım” 129-138 Halit YANIKKAYA “Convergence: A Cross Country Empirical Analysis” 139-162 Hüseyin AKTAŞ “İşletme Performansının Ölçülmesinde Parametrik Olmayan Bir Yaklaşım” 163-176 İge TAVMERGEN & Pınar Özdemir MERİÇ “Re-engineering in Tourism: Application and Success Factors” 177-186 Mehmet KARAGÜL “Ekonomik İstikrarsızlığın Ekonomik ve Ekonomik Olmayan Nedenleri İle Çözüm Arayışları” 187-196 Nejla Adanur AKLAN “Para İkamesi Süreci ve Türkiye Örneği” 197-208 Pınar ÖZER & Ayşe N. YERELİ “Türkiye'de Muhasebe Eğitiminde Benchmarking ” 209-218 Sevinç KÖSE & Semra TETİK & Cuma ERCAN “Örgüt Kültürünü Oluşturan Faktörler ” 219-242 Sibel KARGIN “Mergers and Tender Offers A Reviev of the Literature ” 243-255
A. Niyazi ÖZKER “Kamusal Borç Modelleri Analitiği ve Bütçe Açıkları Otomatizminde Dönemsel Optimizasyon”
1-10
Ali HALICI “İşletmelerde Sosyal Sorumluluk Stratejileri: Çanakkale İli'nde Bir Araştırma”
11-28
Ayşe N. YERELİ “Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve Günümüz Türkiye'sindeki Yeri”
29-42
Ayşe ŞAHİN “İnternet Reklamlarının Süleyman Demirel Üniversitesi Öğrencilerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri”
43-52
Burcu GEDİZ & M.Hakan YALÇINKAYA “Nasıl Bir Bütçe Politikası”
53-74
Çiğdem SOFYALIOĞLU & Rabia AKTAŞ “Kültürel Farklılıkların Uluslararası İşletmelere Etkisi”
75-92
Edip ÖRÜCÜ & Elif KAPLAN “Kamu ve Özel Sektör Çalışanlarında Devamsızlık Sorunu”
93-112
Emin ÇİVİ & S.Tamer ÇAVUŞGİL “Yeni Dünya Düzeninde Güç Kazanan Ülkeler: Yükselen Ekonomiler”
113-128
Erdoğan TAŞKIN “E-Öğrenme Pazarlama Eğitimine Yeni Yaklaşım”
129-138
Halit YANIKKAYA “Convergence: A Cross Country Empirical Analysis”
139-162
Hüseyin AKTAŞ “İşletme Performansının Ölçülmesinde Parametrik Olmayan Bir Yaklaşım”
163-176
İge TAVMERGEN & Pınar Özdemir MERİÇ “Re-engineering in Tourism: Application and Success Factors”
177-186
Mehmet KARAGÜL “Ekonomik İstikrarsızlığın Ekonomik ve Ekonomik Olmayan Nedenleri İle Çözüm Arayışları”
187-196
Nejla Adanur AKLAN “Para İkamesi Süreci ve Türkiye Örneği”
197-208
Pınar ÖZER & Ayşe N. YERELİ “Türkiye'de Muhasebe Eğitiminde Benchmarking ”
209-218
Celal Bayar Üniversitesi 45040 Manisa Tel : 236. 233 06 57 - 233 38 65 Fax : 236.233 27 29 iibf-dergi@bayar.edu.tr